usługa BLIK i karty debetowe
Wprowadzamy zmiany, które ułatwią korzystanie z BLIKA:
- nie będziesz już mieć domyślnego dziennego limitu ilościowego,
- limit kwotowy zmienisz w aplikacji mobilnej.
O tym, kiedy udostępnimy te nowości, dowiesz się z naszej strony internetowej.
Od 18 kwietnia 2023 r. zwiększymy też domyślny limit kwotowy na transakcje BLIK – aż do 3000 zł.
W aplikacji mobilnej, już wkrótce, skorzystasz z większej liczby kart bez plastiku. Informację o tym, od kiedy będzie to możliwe, znajdziesz na naszej stronie internetowej.
opłaty i prowizje
Wprowadzamy zmiany, które nie wpływają na wysokość opłat, prowizji i zasad, według których je pobieramy:
- upraszczamy język i formę, w jakiej prezentujemy opłaty i prowizje w cenniku. Odświeżamy także szatę graficzną całego dokumentu,
- gdy 18 kwietnia 2023 r. lub później złożysz wniosek o produkty kredytowe, to powody, dla których możemy zmieniać cennik, znajdziesz tylko w umowie do Twojego kredytu,
- gdy 9 maja 2023 r. lub później podpiszesz umowę o produkty inwestycyjne (Supermarket Funduszy Inwestycyjnych, Indywidualne Konto Emerytalne mSkarbiec - IKE Fundusze) lub o doradztwo inwestycyjne, to zasady zmiany cennika znajdziesz w cenniku, a nie jak dotychczas w regulaminach do tych produktów. któw.
usługa doradztwa inwestycyjnego
Usługę doradztwa inwestycyjnego możemy świadczyć tylko wtedy, gdy mamy aktualne informacje o Twoim profilu inwestycyjnym. Dlatego ankietę MIFID masz obowiązek wypełniać co 3 lata. Jeśli tego nie zrobisz, to od 9 maja 2023 r. będziemy zawieszać tę usługę. To oznacza, że:
- nie otrzymasz od nas kolejnych rekomendacji oraz
- nie zobaczysz dopasowania swojego portfela do portfela modelowego (rekomendowanego) w serwisie transakcyjnym oraz w aplikacji mobilnej.
Gdy wypełnisz ankietę MIFID, ponownie udostępnimy usługę.